آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حواشی احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور

حواشی احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور

به طور معمول هر بازیگری در هر جای جهان دارای حاشیه هایی هست، و احمد مهرانفر هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چند باید گفت این بازیگر از جمله بازیگران و هنرمندانی است که حواشی زیادی ندارد و به اصطلاح سرش مشغول هنر و زندگی خودش است و شاید از همین رو است که موفقیت هایی زیادی را کسب کرده و محبوب شده است.

احمد مهرانفر

تذکر ماندنی احمد مهرانفر به همسرش بابت رعایت حجابش!

احمد مهرانفر، بازیگر طنز سینما و تئاتر کشورمان که به همراه همسرش مونا فائزپور در مراسم اکران فیلم خجالت نکش شرکت کرد، با لحنی طنز مایه، پشت میکروفن به همسرش گفت که شما هم حجابت را رعایت کن!

همسر احمد مهران فر , نام همسر احمد مهران فر , عکس همسر احمد مهران فر

این تذکر جالب احمد مهرانفر برای عموم مردم و طرفدارانش جالب بود.

صحبت های جالب احمد مهرانفر درباره دور شدن از نقش ارسطو!

اگر فیلمهای زاپاس و هفت ماهگی را دیده باشید، متوجه می شوید که نقش آفرینی احمد مهرانفر در این دو فیلم بسیار متفاوت از نقش او در سریال پایتخت و در نقش ارسطو بود.

بیوگرافی احمد مهران فر , زندگینامه احمد مهرانفر بازیگر

علت این تفاوت را از او پرسیدند و او هم در پاسخ گفت که می خواستم نقشی را بازی کنم که متفاوت از ارسطو باشد و می خواستم یک آدم متفاوت خلق کنم. احمد مهرانفر گفت تمایل دارم که مردم و طرفدرانم مرا فقط با نام ارسطو و به عنوان یک بازیگر طنز پرداز نشناسند و از من نقش های متفاوتی را ببینند و امیدوارم در ایفای این نقش ها هم موفق بوده باشم.


صحبت های جالب احمد مهرانفر در حاشیه های فیلم خجالت نکش

یکی از بازیگران فیلم خجالت نکش احمد مهران فر بود که در نقشی متفاوت ظاهر شد و خود هم در مصاحبه اش عنوان کرد از همان اول متوجه شدم نقش سختی است و باید با آن کنار بیایم.

حضور احمد مهرانفر در جشنواره فجر

او به یکباره گفت که دفعه دیگر از این نقش ها بازی نمی کنم، ما بازیگرها با دندان هایمان کاری کردیم که الان پشیمانم از ایفای این نقش سخت در فیلم خجالت نکش. گفتنی است که به گفته احمد مهرانفر چون باید نقشی را بازی می کرد که یک مرد سن بالا بود، برایش ایفای نقش مردی با این سن، سخت بود.

زندگی هنری احمد مهرانفر , کارنامه هنری احمد مهرانفر

خوب است بدانید که داستان فیلم خجالت نکش که احمد مهران فر  در آن ایفای نقش داشته است، زندگی زن و شوهری را به تصویر می کشد که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق یعنی بچه دار شدن، آن هم در روستایی کوچک که اهالی آن از زندگی هم باخبر هستند و به اصطلاح سرشان در زندگی یکدیگر است، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی می کند که جالب و دیدنی هستند و البته شامل اتفاقاتی است که در نهایت باعث بروز مشکلاتی بین این زوج می شود.


ناگفته های احمد مهرانفر درباره نقش جدی فیلم ماجرای نیمروز

احمد مهرانفر که به عنوان بازیگر طنزپرداز شناخته شده است، همیشه در پی ایفای نقشی جدی بوده است اما طی جمله ای جالب در این مورد گفت که آبی نمی دیدم که بخواهم شنا کنم! و منظورش این بود می ترسیده است که نتواند با یک مجموعه خوب کار کند.

آدرس اینستاگرام احمد مهرانفر , پیج اینستاگرام احمد مهران فر

احمد مهرانفر در مورد اینکه چون فیلم نیمروز در مورد اتفاقات سیاسی دهه ۶۰ بوده و کسی تا آن زمان جرات نداشته مانند این فیلم درباره ان وقایع صحبت کند، معتقد بود که می ترسیدیم به ماجرای نیمروز انگ سفارشی بزنند!

حواشی احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور